Koolhydraatarm in 50 dagen op je best

Koolhydraatarm in 50 dagen op je best

Geplaatst door

Koolhydraatarm in 50 dagen.

Uit onderzoek is gebleken dat een koolhydraatarm dieet veel effect kan hebben op het overgewicht. Je moet wel de juiste discipline hebben om over drie maand net als mij kilo’s kwijt te zijn.

Over het algemeen zijn de resultaten prima. veel mensen mailen mij met hun ervaringen en zijn dol enthousiast. Na twee maanden zie jij het echte resultaat, de kilo’s vliegen eraf.

Veel mensen beginnen de dag met een schamel ontbijtje. Juist dit is het slechtste wat je kunt doen. Start bijvoorbeeld met alleen yogurt of een lekkere Smoothie

Begin de dag met een goed en stevig ontbijt maar dan wel zonder koolhydraten. Je zult merken dat je over de gehele dag minder trek gaat krijgen.

Een crash dieet is niet vol te houden en bovendien kun jij na jou dieet grotere kleren gaan kopen. meestal word je hierna nog zwaarder.

Geef nooit op.

Er ontstaan altijd momenten dat je het even niet meer ziet zitten. Je hebt gefaald en een zak chips leeg gegeten en die ene reep chocolade die eigenlijk voor de kinderen was heb je verorberd.

Deze dingen gebeuren als je probeert af te vallen. Het is toch al te laat, maar wees blijf beleefd naar je zelf. Een handig hulp middel is: Pak een schrift en schrijf dit moment op. Je zult zien dat dit je gaat steunen, zodat je bij je zelf denkt, heb ik nu alweer gezondigd.

Leef met het dieet.

Kijk elke dag even naar je lichaam en niet naar die van een ander. Ga van je lichaam houden. Je lifestyle zal veranderen naarmate jij het aanpast naar een gezond leef structuur.

Eet vooral extra maar dan zonder koolhydraten. Een extra stuk fruit of een extra portie groente is niet erg. Neem veel vezels tot je, immers moet je het metabolisme wel opgang blijven.

Koop voldoende.

Koop voldoende etenswaren,haal voldoende in huis, zodat jij niet te kort komt. Maar wat nog belangrijker is, koop het ruim van te voren.

Een grote fout die er gemaakt word is dat mensen hun eten per dag kopen. Heb je dan een dag geen tijd, zul jij eerder iets te makkelijk gaan denken. Je zult dus sneller naar iets grijpen wat in de kast ligt en veel koolhydraten bevatten.

Weeg je zelf niet vaak.

Weeg je zelf niet vaak, dit om te voorkomen dat je gaat denken , het schiet niet op. Wat wel belangrijk is, om je altijd op de zelfde tijd te wegen. Het is namelijk gebleken dat het gewicht per dag, per uur schommelt. Ik woog mij namelijk altijd na het toilet bezoek in de morgen, zeg maar na het ontwaken.

Gezond en gebalanceerd.

De beste manier om het vol te houden en een gezonde voedingspatroon te houden is om de koolhydraten te vervangen voor eiwitten. Je lichaam gaat namelijk anders reageren maar heeft wel de stoffen nodig om te blijven functioneren. Neem gerust twee eieren per dag, deze zitten namelijk vol met eiwitten.

Eet kleine porties

Denk bij elke maaltijd hoeveel jij gaat opscheppen. Je kunt hier denken om van een boterham bordje te gaan eten. Zorg wel dat je een vol gevoel krijgt. Lukt het jou niet om dit gevoel te krijgen. Neem voor het eten dan twee glazen water, dit helpt echt!

Alcohol wel of niet.

Natuurlijk mag jij alcohol drinken, alleen dan wel met mate. Neem gerust een glaasje witte of rode wijn per dag. Het beste is om geen alcohol te drinken tijdens het eten.  Je lichaam protesteert tegen het alcohol en zal het doen afbreken. Je zult daarna snel gaan merken dat je weer trek gaat krijgen.

Mag ik eten in de avond?

Nee, het beste is om niet in de avond nog wat te gaan eten. Wij zijn gewend om een koekje te gaan eten bij de koffie of de chips zak te pakken bij het wijntje. Sla dit over, je lichaam verwerkt haast geen eten meer hoe later op de dag.

Het is niet zo moeilijk

Jij kan afvallen, je hoeft niet alles te laten staan. De koolhydraat inname moet stukken minder.

Koolydraatarm in 50 dagen

Eet op geregelde tijden minimaal 6x per dag. Wil jij minder koolhydraten eten en lukt dit je niet alleen. Hiervoor kan ik jou mijn tactiek aanbevelen. Ik heb namelijk het koolhydraten menu voor 50 dagen besteld en met succes. Elke dag krijg ik mailtjes met verhalen over het succes van dit programma. Na 50 dagen toch 12 kg afgevallen. Dus met een beetje hulp en de lekkerste dingen kunnen blijven eten, is het mij gelukt.

Je hoeft niet intensief te sporten.

Beweging wil ik het noemen. Sport jij veel en ben je daardoor in goede conditie, dan is dat prima. Jij bent op mijn website gekomen om dat we eigenlijk overgewicht hebben. Een grote valkuil waar mensen tegen aan lopen is het sporten.

Massaal gaan we naar de sportschool, we gaan hardlopen, touwtje springen en doen allerlei oefeningen. Na drie week komen de eerste klachten, de heupen doen pijn, de knietjes knikken en de voeten branden.

Het is belangrijk om rustig te starten als jij wilt sporten. Ga elke dag een stuk wandelen. het is namelijk gebleken dat wandelen veel beter is voor je gewrichten. Probeer elke week een kilometer verder te gaan. hiermee zul jij meer resultaat behalen dan door drie keer in de week je helemaal kapot te rennen.

Ben jij al gevorderd met het dieet of wil jij wel sporten dan raad ik aan om Droog Trainen Protocol voor vrouwen of mannen te gaan volgen. Met dit programma ga jij stap voor stap werken aan een super figuur. Als jij nu zou beginnen kun jij in Jullie of augustus op vakantie met een strak lichaam.

Kan ik jou overtuigen om mijn raad te gaan volgen. Kies dan voor mijn adviezen en ervaar het zelf. Stuur gerust jou ervaring naar mij toe om de succes verhalen met elkaar te kunnen delen.

Veel succes

Eén reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *